Trimma kajak

Har klivit upp tidigare några dagar och morgonpaddlat innan jobbet. Till dagens morgonpaddling hade jag trimmat kajaken med kortare släprodernoch vridsits. Fan! blev inte snabbare för det, måste fortsätta morgonträna kajak eller kanske köpa en Bullet Marathon, 7.5kg och snabb som attans. En sån vill jag ha bara 30 000:-

Igår bjöd jag in mig på kaffe till Robban för lite Abu Dhabi snack. Han är inte bara snabb utan en snitsare på symaskin också. Fick med mig en av hans skor med tillhörande ökendamask. Återstår att se om jag kan matcha sykunskaperna. Svärfar såg iaf skeptisk ut när jag sa att JAG skulle sy…

Fick även se Robbans hemmagjorda tempostyre, blev inte lika imponerad som av damaskerna 🙂

Detta inlägg publicerades i Explore Sweden. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Trimma kajak

  1. Nillan skriver:

    Man får lite ångest när du redan har hunnit regga din första träning för dagen när en annan sitter och äter frukost. Tur att vi är i samma lag.

  2. arvid skriver:

    ”Lägg i korgen”

Lämna en kommentar